Privacy en klachtenregeling

//Privacy en klachtenregeling
Privacy en klachtenregeling 2018-03-14T16:13:30+00:00

Privacy en klachtenregeling

Astrid Kremers is zich ervan bewust dat privacy erg belangrijk is als u praat over uw seksuele problemen. Ze heeft haar beroepsmatige geheimhoudingsplicht, wat betekent dat er zonder uw toestemming niet met derden wordt gesproken over wat u haar vertelt.

Heeft u vragen of opmerkingen over de diensten van de praktijk? Bent u ontevreden? Laat het Astrid Kremers alstublieft weten. Zij gaat graag met u in gesprek en willen er dan samen uit komen. Het kan zijn dat u – ondanks een gesprek –  ontevreden blijft. Of dat u het gesprek liever wilt doen met een onafhankelijk persoon er bij. Dan kunt u contact opnemen met de klachten-functionaris van P3NL. Deze is volkomen onafhankelijk en ondersteunt u bij het indienen en de verdere afhandeling van uw klacht. Voor meer informatie: www.klachtencompany.nl.